onsdag 26 oktober 2011

Paus i plugget

Jag börjar se slutet av terminen närma sig! Idag gick jag upp kl 8 (det händer inte ofta kan jag säga) och panikpluggade några timmar inför tentan... tror det gick helt okej! Efter en välförtjänt "liten" powernap gick jag över för en kaffe hos Kristina vid tre-tiden. De satt där och åt frukost och direkt försvann mitt dåliga samvete för att jag hade sovit mitt på dagen! Efter det blev det en tur till Northland köpcentrum där vi gick loss i the Reject Shop (är typ som Tiger med massa billigt skit). Imorgon är det nämligen Halloween-fest här på campus och vampyrtänder och fladdermusmask (det där lät jätteäckligt) är inhandlat.

På måndag har jag min sista tenta och lämnar in min sista uppsats! Tjoho, kan inte fatta hur snabbt terminen har gått! Nu ska jag fortsätta skriva om hur globala hälsoinitiativ påverkas av kommersiella intressen och inflytelserika företag som Mcdonalds...


Så här kul hade jag förra helgen på hemmafest när Sara fyllde 25! Vi spelade basket, blev bjudna på grillat, åt tre sorters tårtor och gjorde om vardagsrummet till ett dansgolv. Pappa Schaffert agerade DJ och ingen dålig sådan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar